Užitková čtyřkolka Access Motor s posilovačem řízení
Více informacíVlajková loď čtyřkolek Access přichází s moderní technikou, elektrickým posilovačem řízení a jedním z nejsilnějších motorů ve třídě. Bohatá výbava zahrnuje 14" alu disky, pneumatiky Maxxis Bighorn, LED osvětlení, tažné zařízení, elektrický naviják nebo robustní ocelové nosiče zavazadel.
Mohutný čtyřtaktní jednoválec 781 ccm je jedním z nejsilnějších jednoválců současnosti. Motor vyniká přebytkem výkonu, vysokým točivým momentem a mohutnou tažnou sílou. Kultivovaný chod díky vyvažovacímu hřídeli, který spolehlivě eliminuje nepříjemné vibrace. Nízké emise a bezproblémové startování i při nízkých teplotách zajišťuje spolehlivé elektronické vstřikování paliva Bosch.
Elektrický posilovač řízení znamená jistotu, pohodlí a bezpečnost. Díky posilovači je manévrování v terénu a při pomalé jízdě snadné a lehké. Posilovač zároveň funguje i jako tlumič nárazů do řídítek. Narazí-li přední kolo na skrytý kámen nebo díru, úder vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie zachytí posilovač.
Elektricky přepínatelný pohon 2x4/4x4 je doplněn hned dvěma diferenciály (verze L7e). Toto technicky pokročilé řešení umožňuje zvládnout každý terén a navíc poskytuje snadné řízení a doslova sametovou jízdu na rovině a v zatáčkách. Optimální přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická CVT převodovka se zpátečkou a motorovou brzdou.
Snadné řízení, vysoká obratnost a komfortně nastavené odpružení - podvozek Accessu Max 800LT patří k nejlepším čtyřkolkovým podvozkům vůbec. Nízké těžiště, velká světlá výška a malý poloměr otáčení zaručují vynikající ovladatelnost. Prodloužený podvozek navíc přináší jistotu v kopcích a přitom si zachovává vynikající ovladatelnost. Nezávisle zavěšená kola s velkými zdvihy pérování zajišťují vynikající průchodnost terénem.
Účinný čtyřkotoučový brzdový systém s tvarovanými kotouči na všech kolech a pancéřovanými hadičkami zaručuje silný, přesvědčivý a přesně dávkovatelný brzdný účinek. V kopcích vám navíc bude účinně pomáhat i silná motorová brzda.
Moderní multifunkční LCD displej přehledně poskytuje všechny potřebné informace jako digitální rychloměr, otáčkoměr, hodiny, denní i celkové počítadlo kilometrů, počítadlo motohodin, kontrolka EFI, kontrolka omezovače otáček, kontrolka zařazeného pohonu 4WD, kontrolka uzávěrky diferenciálu, palivoměr a kontrolky blikačů.
Velkoplošné přední světlomety promění noc v den. S duálními projektorovými čočkami a LED světly pro denní svícení jsou tato moderní světla zároveň účinná, praktická i atraktivní. Blikače a zadní světla s LED technologií mají minimální spotřebu proudu a díky vysoké svítivosti zvyšují vaší viditelnost a bezpečnost.
Spolehlivý elektrický 12V naviják s vysokou tažnou silou 2500 lbs a ocelovým 15m lanem má dostatek síly na vytažení čtyřkolky z každé situace. Dálkové ovládání navijáku na řídítkách.
Šestiplátnové pneumatiky Maxxis Bighorn (26") znamenají ideální trakci v každém terénu a vysokou odolnost proti průrazu. Radiální konstrukce poskytuje výborné tlumení, předvídatelné chování a mimořádně hladkou jízdu. Nesměrový vzorek dává jezdci důvěru v zatáčkách a těžkém terénu. Elegantní design čtyřkolky podtrhují atraktivní 14palcové disky z lehkých slitin.
Na masivní přední a zadní nosiče zavazadel z vysoce pevné oceli naložíte vše, co potřebujete pro vaší celodenní profesionální práci nebo na výletě. Povrchová úprava kvalitní práškovou barvou zvyšuje odolnost nosičů proti korozi.
Obrovský točivý moment a pohon všech kol znamená více než dostatek síly pro tažení těžkých nákladů a pracovního příslušenství. Pevná koule přispívá k vysoké tuhosti celé soupravy.
Motor |
||
Typ motoru: | čtyřdobý jednoválec, SOHC, 4 ventily, EFI | |
Objem: | 781 ccm | |
Max. výkon: | 43 kW (off-road) | |
Kompresní poměr: | 9,6 :1 | |
Zapalování: | CDI | |
Chlazení: | kapalinové + elektrický ventilátor |
Hnací systém |
||
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný | |
Převodovka: | automatická CVT - variátor se zpátečkou (L/H/N/R) + brzdění motorem | |
Přenos výkonu: | L7e - Euro4: elektronicky uzavíratelný diferenciál vpředu, vzadu samosvorný diferenciál | |
T3b: elektronicky uzavíratelný diferenciál vpředu, vzadu rozvodovka | ||
Koncový převod: | kardanem |
Podvozek |
||
EPS: | Elektrický posilovač řízení | |
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena | |
Zavěšení zadní: | nezávislá dvojitá A-ramena | |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin | |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin | |
Zdvih pérování P/Z: | 254 / 254 mm | |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová (L7e i T3b) | |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová (L7e i T3b) | |
Pneu přední: | AT 26 x 8 - 14" | |
Pneu zadní: | AT 26 x 10 - 14" |
Rozměry a hmotnosti |
||
Celková délka: | 2390 mm | |
Celková šířka: | 1200 mm | |
Celková výška: | 1495 mm | |
Světlá výška: | 310 mm | |
Rozvor: | 1440 mm | |
Výška sedadla: | 980 mm | |
Suchá hmotnost: | 374 kg | |
Provozní hmotnost: | 468 kg | |
Palivová nádrž: | 21 litrů |
Ostatní vlastnosti |
||
Tachometr / otáčkoměr: | analogový / digitální |
|
Homologace:
ano T3b (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)Registrační značka (SPZ):
v ceně (při předání stroje obdržíte čistopis technického průkazu)