Sada na lepení pneumatik k nákupu ZDARMA! Objednejte jakýkoli olej + olejový a vzduchový filtr a obdržíte sadu jako dárek :-)

Náš kód: P188748

Helite SDU senzor na vidli (Kompletní balení)

Senzor pro vesty vesty e-TURTLE

Více informací
3 090 Kč Včetně DPH
2 554 Kč Bez DPH
Na dotaz
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     Airbagy Helite

Popis a parametry

Senzor na přední vidlici pro motocyklové airbagové vesty e-TURTLE

Tento senzor není stavěn a silně nedoporučujeme používat na okruzích!

Proč kupovat možnost „PLNÁ OCHRANA“? Jaké jsou výhody senzoru vidlice?

Pro úplnou ochranu se důrazně doporučuje přidat na motorku sensor vidlice.
VÝHODY:
- Rychlejší detekce a při prvním nárazu: Zajišťujeme detekční čas od 31 ms do 35 km / h
- Krytí více nehod: ochrana při klidovém stavu a při nízké rychlosti v jakémkoli úhlu.

Jak nainstalovat senzor vidlice na motorku?

Je to rychlé a snadné.
1: Vyberte si správnou velikost objímky: musí odpovídat vidlici motocyklu.
2: Sestavte senzor a objímku: Zacvakněte širokou stranu objímky na straně senzoru vidlice.
3: Umístěte sensor: Umístěte sensor na spodní část pouzdra vidlice motocyklu a utáhněte šroub maticí.

Jak je to se signálem GPS?

Pro sensor CDU uvnitř vesty je GPS signál nezbytný.
Pro sensor SDU na vidlici signál GPS není potřeba.

Naše e-airbagy potřebují ke spuštění systému kombinaci alespoň 2 ze 3 kritérií:
- buď rychlost (proto GPS v e-vestě) + neobvyklý pohyb těla (e-vesta)
- buď rychlost + otřes (SDU_sensor na vidli)
- buď otřes + abnormální pohyb těla

Pokud nepoužíváte sensor SDU, je pro spuštění systému v případě pádu nezbytný signál GPS.

Pokud jde o dočasnou ztrátu signálu GPS (zhoršení signálu v důsledku okolního prostředí), rychlostní data se postupně snižují, aby se zachovalo pokrytí v případě, že jezdec stále jede. Trvá několik sekund (odstraňujeme 1 km/ h každé 2 sekundy při poslední změřené rychlosti). Pokud však dojde ke ztrátě signálu na delší dobu, systém se již nemůže spustit, pokud není obnoven.

 

Senzor vesty

Page autonome-08 (2).png

 

  • Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
  • Dlouhá životnost nabití (1 týden)
  • Pracuje s GPS signálem
  • Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h

 

Senzor přední vidlice

Page autonome-09 (2).png

 

  • Snadná instalace na motocykl
  • Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h
  • Je autonomní: baterie není dobíjecí

 

1 TECHNOLOGIE - 2 VOLBY OCHRANY

 

Page autonome_7 (3).png

1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.

• Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.

 

Výhody:

Detekční čas dělený 2

Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti

 

Page autonome_6 (3).png

2. POUZE VESTA

Ideální pro závodní okruhy

 

Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.

 

Tabulka velikostí
Náš kód: P188748

JEZDECTVÍ: AIR VESTA

JEZDECTVÍ: AIR SHELL KOLEKCE (bunda, vesta, Prestige)

JEZDECTVÍ: ZIP´IN AIRBAGOVÁ VLOŽKA

JEZDECTVÍ: AIR SHOW

MOTOSPORT: AIRNEST VESTA

MOTOSPORT: TURTLE ČERNÁ BARVA

MOTOSPORT: TURTLE HI-VIS BARVA

MOTOSPORT: GP-AIR

MOTOSPORT: VENTED

MOTOSPORT: TOURING NEW

MOTOSPORT: ROADSTER

MOTOSPORT: XENA

MOTOSPORT: CUSTOM

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání