Senzor pro vesty vesty e-TURTLE
Více informacíZařazeno v kategoriích: Airbagy Helite
Senzor na přední vidlici pro motocyklové airbagové vesty e-TURTLE
Tento senzor není stavěn a silně nedoporučujeme používat na okruzích!
Pro úplnou ochranu se důrazně doporučuje přidat na motorku sensor vidlice.
VÝHODY:
- Rychlejší detekce a při prvním nárazu: Zajišťujeme detekční čas od 31 ms do 35 km / h
- Krytí více nehod: ochrana při klidovém stavu a při nízké rychlosti v jakémkoli úhlu.
Je to rychlé a snadné.
1: Vyberte si správnou velikost objímky: musí odpovídat vidlici motocyklu.
2: Sestavte senzor a objímku: Zacvakněte širokou stranu objímky na straně senzoru vidlice.
3: Umístěte sensor: Umístěte sensor na spodní část pouzdra vidlice motocyklu a utáhněte šroub maticí.
Pro sensor CDU uvnitř vesty je GPS signál nezbytný.
Pro sensor SDU na vidlici signál GPS není potřeba.
Naše e-airbagy potřebují ke spuštění systému kombinaci alespoň 2 ze 3 kritérií:
- buď rychlost (proto GPS v e-vestě) + neobvyklý pohyb těla (e-vesta)
- buď rychlost + otřes (SDU_sensor na vidli)
- buď otřes + abnormální pohyb těla
Pokud nepoužíváte sensor SDU, je pro spuštění systému v případě pádu nezbytný signál GPS.
Pokud jde o dočasnou ztrátu signálu GPS (zhoršení signálu v důsledku okolního prostředí), rychlostní data se postupně snižují, aby se zachovalo pokrytí v případě, že jezdec stále jede. Trvá několik sekund (odstraňujeme 1 km/ h každé 2 sekundy při poslední změřené rychlosti). Pokud však dojde ke ztrátě signálu na delší dobu, systém se již nemůže spustit, pokud není obnoven.
Možné případy detekce:
• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.
• Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.
Výhody:
Detekční čas dělený 2
Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti
Ideální pro závodní okruhy
Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.
Možné případy detekce:
• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.
Tabulka velikostí |