Sada na lepení pneumatik k nákupu ZDARMA! Objednejte jakýkoli olej + olejový a vzduchový filtr a obdržíte sadu jako dárek :-)

Náš kód: P151035

KAWASAKI NINJA H2 SX EMERALD BLAZED GREEN 2022 Prodej byl ukončen

Kawasaki Ninja H2 SX Emerald Blazed Green 2022

Kawasaki Ninja H2 SX model 2022

Více informací
Prodej byl ukončen
Vyberte si alternativu

Popis a parametry

Management pro průjezd zatáčkou

S použitím nejnovějšího modelovacího softwaru a zpětné vazby od měřící jednotky Bosch IMU, která poskytuje realistický obraz orientace motocyklu, KCMF sleduje parametry motoru a podvozku v celé zatáčce od bodu kdy začínáte brzdit, sklánět motocykl, přes vrchol zatáčky, až po vyjetí z ní. Přitom moduluje brzdnou sílu a výkon motoru, čímž usnadňuje hladký přechod mezi brzděním, průjezdem zatáčkou a akcelerací. Díky tomu usnadňuje jezdci udržet motocykl v předem zvolené stopě. U Ninja H2 SX systém KCMF dohlíží a spolupracuje s dalšími systémy:
- KTRC (řízení kontroly trakce a zvedání předního kola)
- KIBS (inteligentní brzdový systém s rozkladem brzdného účinek v jízdě zatáčkou)
- KEBC (Kawasaki Engine Brake Control upravuje brzdný účinek motoru)

Každodenní použitelnost a úžasné zrychlení díky kompresoru
I když motor vypadá stejně jako u H2, je prakticky nový a liší se v mnohém. Jedná se o další generaci tohoto motoru s kompresorem, který byl zásadně upraven pro využití u cestovního stroje. Změn je opravdu hodně např. nový je kompresor, kliková i vačková hřídel jsou také zcela nové, sací systém byl kompletně přepracován. Výsledkem je všestranná charakteristika motoru, která umožňuje uvolněnou jízdu na dlouhé vzdálenosti, snadnou manévrovatelnost při nízkých rychlostech a úchvatné zrychlení nabízené pouze přeplňovaným motorem.

Efektivnější a lehčí
Nová generace motoru, který je použitý v Ninja H2 SX je efektivnější a také vytváří méně tepla než původní výkonný a hladový motor v Ninja H2, jehož základní konstrukce potřebovala zvládnout přes 300 koní v Ninja H2R. Nyní méně tepla přináší i větší pohodlí pro jezdce a na rozdíl od Ninja H2 s jeho velkou chutí k jídlu, je i nový motor mnohem úspornější, proudí v něm méně vzduchu, což znamená i možnost použití menšího výfukového systému. Celkově je nový motor včetně výfukového systému o 3 kg lehčí.

Vynikající spotřeba paliva
Vynikající spotřeba paliva Ninja H2 SX představuje výrazný posun proti přeplňované Ninja H2. Navzdory výrazně vyššímu výkonu vůči modelům Z1000SX a Versys 1000 je ale spotřeba s těmito modely srovnatelná. V kombinaci s 19litrovou palivovou nádrží ujedete na H2 SX dál než jste si představovali.

Ochrana proti větru
Celokapotáž přispívá k ochraně proti větru a sportovnímu charakteru Ninja H2 SX. Použití celokapotáže bylo možné jen díky velmi účinnému motoru, který vydává výrazně méně tepla než motor v Ninja H2. Aniž by byla celokapotáž příliš velká, skvěle chrání jezdce před větrem a zajišťuje skvělou aerodynamiku. U modelu SE je navíc vyšší plexi, které ještě lépe chrání jezdce před větrem a nabízí větší pohodlí při cestování.

Uvolněná, sportovní jízdní pozice
Jízdní pozice pro Ninja H2 SX byla navržena jak s ohledem na sportovní jízdu, tak i pohodlí. Není tak sportovní jako u ZZR1400 ani ne tak vzpřímená jako Z1000SX. Jízdní poloha je ale pohodlná pro výlety, na dlouhých cestách i jízdu po městě, ale díky vynikající ochraně větru je velmi komfortní i při velmi vysokých rychlostech. Ještě nikdy jste nejeli tak pohodlně a komfortně rychlostí, kterou většina motocyklů ani nedosahuje.

Uchycení bočních kufrů
Připevnit na motocykl boční kufry u Ninja H2 SX otázkou okamžiku. A to nejen díky jednoduchému nasazení případně sundání kufrů, ale hlavně díky tomu, že nemusíte před jízdou s kufry pokaždé montovat speciální držáky kufrů, protože ty jsou u H2 SX integrovány do standardních madel pro spolujezdce. Tento systém uchycení kufrů navíc zajišťuje, že v případě že nemáte nasazeny boční kufry, působí motocykl čistě, bez jakýkoliv nevkusných držáků a nic tak nenarušuje celkový design motocyklu. Jízda s kufry byla testovaná i ve vysokých rychlostech a tak se nemusíte bát vydat i na německou Autobahn.

Nový příhradový rám
Ninja H2 SX je vybaven inovativním příhradovým rámem jako u Ninja H2, ale aby byl schopen jízdy ve dvou i s naloženými bočními kufry musel být zcela přepracován. Jeho užitečné zatížení 195 kg je srovnatelné s užitečným zatížením u modelu Z1000SX. Zvýšená tuhost a delší rozvor poskytují stabilitu při jízdě vysokou rychlostí i s bočními kufry

Motor:

Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem

Zdvihový objem: 998 cm³

Vrtání x zdvih: 76 x 55 mm

Kompresní poměr: 11.2:1

Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů

Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 50 mm x 4 s duálním vstřikováním

Způsob starování: Elektrický

Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem

Brzdy a odpružení:

Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 330 mm. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok Brembo M50.

Brzdy, zadní: 250 mm kotouč. Třmen: Brembo 2 pístkový

Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, komprese a předpětím pružiny

Odpružení, zadní: Uni-Trak, Öhlins TTX36 plněný plynem s odd.nádobkou se zásobníkem, plně nastavitelný

Rám a rozměry:

Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici

Stopa: 103 mm

Zdvih předního kola: 120 mm

Zdvih zadního kola: 139 mm

Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadní: 190/55ZR17M/C (75W)

D x Š x V: 2.135 x 775 x 1.205 mm

Rozvor: 1.480 mm

Světlá výška: 130 mm

Objem palivové nádrže: 19 litrů

Výška sedadla: 835 mm

Pohotovostní hmotnost: Tbc

Výkon a převodovka:

Maximální výkon: 147,1 kW {200 PS} / 11.000 min

Maximální točivý moment: 137,3 N•m {14 kgf•m} / 9.500 min

Spotřeba paliva: TBC l/100 km

CO2 emise: TBC g/km

Převodovka: 6 rychlostí, dog-ring

Sekundární převody: Utěsněný řetěz

Primární převodový poměr: 1.551 (76/49)

Převodový stupeň 1.: 3.077 (40/13)

Převodový stupeň 2.: 2.471 (42/17)

Převodový stupeň 3.: 2.045 (45/22)

Převodový stupeň 4.: 1.727 (38/22)

Převodový stupeň 5.: 1.524 (32/21)

Převodový stupeň 6.: 1.348 (31/23)

Spojka: Mokrá lamela, manuální


Výrobce KAWASAKI
Motor Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
Zdvihový objem 998 cm³
Maximální výkon 147.1 kW
Výška sedadla 835 mm
Objem palivové nádrže 19 litrů
Náš kód: P151035
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání