Sada na lepení pneumatik k nákupu ZDARMA! Objednejte jakýkoli olej + olejový a vzduchový filtr a obdržíte sadu jako dárek :-)

Náš kód: P236277

KAWASAKI NINJA 400 LIME GREEN / EBONY (KRT EDITION) 2023 Prodej byl ukončen

Kawasaki Ninja 400 Lime green / Ebony (KRT Edition) 2023

Kawasaki Ninja 400 model 2023

Více informací
Prodej byl ukončen
Vyberte si alternativu

Popis a parametry

Oblíbená Ninja 400 je zpět!

Zkonstruovaná tak, jak se na supersport od Kawasaki patří, a to v ostrém stylu "Ninja". Vyčnívá nad konkurencí nejen výkonným dvouválcovým motorem, jehož kroutící moment vzrostl ve srovnání s předchůdkyní Ninja 300 dokonce o 40%, ale i hravým podvozkem a výkonnými brzdami. Tento motocykl vládne nad konkurencí nejen svými parametry, ale i v závodech „malých“ supersportů, kde díky svým perfektním jízdním vlastnostem a skvělé ovladatelnosti vyhrává jeden závod za druhým. To potvrdila i Ana Carrasco, Manuel Gonzalez, Jeffrey Buis a Adrian Huertas, kteří na tomto motocyklu získali titul mistra světa v letech 2018, 2019, 2020 a 2021 ve třídě SSP300 v seriálu WSBK.

Dvojité přední LED světlomety

Dvojité přední LED světlomety

Nové dvojité přední LED světlomety přispívají k ostřejšímu vzhledu nové Ninji 400. Tyto LED světlomety jsou také velmi dobře viditelné za špatných světelných podmínek a nabízí výrazně vyšší jas a širší osvětlenou plochu silnice před Vámi.

Pohodlná, ale sportovní jízdní pozice

Pohodlná, ale sportovní jízdní pozice

Po usednutí na motocykl Ninja 400 Vás čeká uvolněná a pohodlná, ale poměrně sportovní jízdní pozice. Širší a vyšší řídítka, nízké sedadlo řidiče a předsunuté stupačky tvoří velmi pohodlný ergonomický trojúhelník. To je ideální kompromis pro příjemnou a pohodovou, ale i velmi rychlou sportovní jízdu.

Kompaktní, výkonný a přátelský dvouválcový motor

Kompaktní, výkonný a přátelský dvouválcový motor

Nová konstrukce motoru umožnila optimalizaci rozložení součástí motoru, jeho velikost, hmotnost a účinnost. Nový motor je velikostně srovnatelný s motorem starší Ninji 250. Četné snahy o snížení hmotnosti snižují jeho váhu na úplné minimum - i přes větší zdvihový objem. Čistý design zbavený zbytečných dílů a přepracované uspořádání chlazení s minimem vnějších hadic dělají tento motor kompaktní a elegantní.

Výška sedadla řidiče jen 785 mm

Výška sedadla řidiče jen 785 mm

Výška sedadla řidiče je nyní jen 785mm. Štíhlé tvarování sedačky (je užší o 30 mm oproti staršímu modelu) spolu s štíhlou celkovou stavbou motocyklu umožňuje i nižším jezdcům snadno dosáhnout na zem a bezpečněji tak ovládat motocykl na místě.

Moderní a přehledný kokpit

Moderní a přehledný kokpit

Ninja 400 je vybavena moderním a propracovaným kokpitem, podobným jako u silnější Ninji ZX-6R. Přístrojový panel je vybaven velkým analogovým otáčkoměrem s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a hodinami, lemovaný výstražnými kontrolkami na jedné straně a multifunkčním LCD displejem zobrazující aktuální rychlost, palivoměr a další údaje na straně druhé.

Ostřejší styl "Ninja"

Ostřejší styl "Ninja"

Dechberoucí vzhled byl odjakživa silnou stránkou motocyklů Ninja, bez ohledu na jejich objem. Nová Ninja 400 se inspirovala futuristickým stylem legendární Ninji H2. Kapotáž jako na velkém motocyklu poutá pozornost a vytváří dojem silnějšího stroje. Tento dojem jen podtrhuje prvotřídní design a velmi kvalitní zpracování. Ninja 400 svými parametry plně obstojí v porovnání s motocykly vyšších tříd.

Největší kotoučové brzdy ve své třídě

Největší kotoučové brzdy ve své třídě

Přední brzdový kotouč o průměru 310 mm (stejný průměr má například i ZZR 1400), je zárukou velmi dobré brzdné síly. Nově zkonstruovaný brzdový válec ve spolupráci s vhodně zvolenými rozměry a materiálem brzdových hadic a brzdových destiček zabezpečují optimální citlivost a nízkou ovládací slílu na páčce. I zadní kotoučová brzda Vás mile překvapí svým výkonem a dávkovatelností. Ninja 400 je vybavena poslední generací ABS systému od firmy Nissin.

Lehký trubkový příhradový rám

Lehký trubkový příhradový rám

Kawasaki Ninja 400 má kvalitní příhradový trubkový rám, který koncepčně vychází z rámu použitého na Ninje H2. Tento typ rámu byl použit s cílem zabezpečit optimální tuhost při zachování co nejnižší hmotnosti. Motor je nyní pevnou součástí rámu a tvoří s ním nosný celek. Tento rám tak výrazně přispívá k celkové nízké hmotnosti motocyklu Kawasaki Ninja 400.

 

Engine Motor

Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem: 399 cm³
Vrtání x zdvih: 70 x 51,8 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Suspensions Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední: Single semi-floating 310 mm petal discs. Caliper: Single balanced actuation dual piston
Brzdy, zadní: Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Odpružení, přední: 41mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní: Bottom-Link Uni-Trak, gas-charged shock with adjustable preload

 

Gear Výkon & Převodovka

Maximální výkon: 33,4 kW {45 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 37 N•m {3,8 kgf•m} / 8.000 min
CO2 emise: 91 g/km
Spojka: Mokrá lamela, manuální

Dimensions Rám & Rozměry

Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 92 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 130 mm
Pneumatika, přední: 110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadní: 150/60R17 M/C 66H
Pneumatika, zadní: 150/60R17 M/C 66H
D x Š x V: 1.990 x 710 x 1.120 mm
Rozvor: 1.370 mm
Světlá výška: 140 mm
Objem palivové nádrže: 14 litrů
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg

Náš kód: P236277
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání