Kawasaki Z900 SE model 2025
Více informacíZařazeno v kategoriích: Vybíráme pro Vás "Z" Naked Kawasaki
Pro sezonu 2025 přichází nejprodávanější supernaked od Kawasaki - nový Z900 SE se zásadními upgrady a vylepšeními, které mu zajisté pomohou udržet jeho dominantní postavení na trhu sportovních naháčů. Jmenujme například nový 5ti palcový TFT přístrojový panel s konektivitou a hlasovým ovládáním, oboustranný quickshifter, elektronický plyn, tempomat, inerciální řídící jednotku a nebo přední radiální brzdy Brembo M4.32 s 300 mm kotouči téže značky a radiální pumpou Nissin. Zcela nové je i agresivní pojetí LED osvětlení, přední masky a kapotáží, které podtrhují maximální snahu o centralizaci hmot a tím umožňují dosáhnout u nové Z900 SE až nevídané ovladatelnosti, která Vás zajisté ohromí. Maximální výkon, agresivita, a jemnost designu Sugomi to je Z900 SE!
Motor
Výkon & Převodovka
Brzdy & Odpružení
Rám & Rozměry
Novou Z900 SE brzdí přední kotouče od renomované firmy Brembo jež mají průměr 300 mm. Monoblokové třmeny s radiální montáží Brembo M4.32 (jsou stejné specifikace jako u kompresorové Z H2) a též značkové destičky jsou doplněné hlavní radiální pumpou Nissin a pancéřovými hadicemi s opletením z nerezové oceli. Tyto brzdy poskytují větší brzdnou sílu a také nabízí lineární brzdný účinek, což umožňuje přesné ovládání a perfektní cit na páčce přední brzdy.
Charakter Sugomi dodává nové Z900 SE vzrušení, které se ještě zvyšuje při jízdě s rostoucími otáčkami a rychlostí jízdy. To vše zajišťuje, že je jízda na Z900 SE opravdovým zážitkem. Ostrá odezva čtyřválcového motoru je dokonale vyvážena jeho lehkým a agilním ovládáním. Tato kombinace je pro všechny jezdce vzrušující, aniž by však byla přehnaně ostrá.
Klíčem k opravdu agilní ovladatelnosti nové Z900 SE je podvozek složený z lehkých komponentů, včetně lehoukého příhradového rámu. Nově upravené nastavení odpružení tohoto nového modelu umožňuje jezdcům užít si sportovní jízdu s ještě větší jistotou.
Obrácená přední vidlice o průměru 41 mm nabízí jisté a klidné ovládání ve všech jízdních situacích od města až po horské silnice. Velmi kvalitní vidlice nabízí kromě plynule nastavitelného předpětí možnost nastavení komprese a tlumení odskoku, což umožňuje přesné nastavení podle preferencí každého jezdce a stylu jízdy a nabízí lepší schopnost absorbovat nerovnosti. Vnější trubky vidlice ve zlaté barvě ladí se zadním centrální tlumičem Öhlins S46.
Nově zvolené pneumatiky Dunlop Sportmax Q5A, jsou z výroby opatřeny zcela novou směsí a vylepšenou konstrukcí. Poskytují přesný pocit a okamžitou zpětnou vazbu při zatáčení pro příjemnou a ničím nerušenou sportovní jízdu.
Výkonný, kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválcový motor o objemu 948 ccm má točivý charakter s opravdu silným středním pásmem otáček, přičemž silně táhne až k omezovači. K parádnímu jízdnímu zážitku přispívá výrazný tón ze sání, který jezdce nápadně nabádá, aby vzal za plyn na každém výjezdu ze zatáčky. Hedvábně hladký přenos síly usnadňuje ovládání a zároveň přispívá k pohodlí a přesnosti jízdy. Přesné ovládání je zajištěno pomocí nových elektronických škrtících klapek - to vše kvůli jemnému, lineárnímu zrychlení, což jezdcům dodává větší jistotu a radost z jízdy v zatáčkách.
Zadní tlumič Öhlins S46 se vyznačuje hliníkovým tělem s jednotrubkovou konstrukcí, vnitřními olejovými a plynovými komorami oddělenými plovoucím pístem o ø 46 mm, což má za následek vynikající pocit přilnavosti zadního kola a snadné ovládání. Stejně jako přední vidlice přispívá i zadní tlumič Öhlins k parádnímu pocitu z každé jízdy.
Hlavní doménou ostřeji vyhlížející nové přední masky jsou nové ostřejší a kompaktnější světlomety, které byly navrženy tak, aby byly nedílnou součástí charakteru Sugomi Zedů od Kawasaki. Umožňují dosáhnout elegantnější přední části, vytvářejí kompaktní, agresivně vypadající pohled zepředu, který mají fanoušci Supernakedů Z tak rádi. Přední světlomety jsou obklopeny černým obložením, které vypadá jako oční stíny, což zvýrazňuje agresivní vzhled přední masky.
Vzrušující motor Z900 SE, nový perfektně vyladěný oboustranný quickshifter a agilní ovladatelnost dále doplňují funkce zvyšující pohodlí, jako je například nový velký TFT přístrojový panel, hlasové ovládání a elektronický tempomat, zvyšující každodenní potěšení z každé jízdy.
Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quickshifter) umožňuje jezdcům maximálně využít výhod vzrušujícího charakteru motoru nového Z900 SE. Umožňuje řazení nahoru i dolů bez spojky pro maximální zrychlení a snadné podřazování před zatáčkou.
Z vnitřní strany přední masky je pro větší pohodlí namontována zásuvka USB Typ-C pro jednoduché a přístupné napájení Vašich elektrických zařízení.
U motocyklů Kawasaki může být na přístrojovém panelu zobrazena i navigace "krok po kroku", což umožňuje jezdci vidět, kde by měl příště odbočit a hned kontrolovat i aktuální jízdní údaje. Kromě stávajících funkcí, jako je možnost zaznamenávat data z Vašich jízd a sdílet je s přáteli, nová aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP“ nyní nabízí jezdcům možnost ovládat tuto aplikaci hlasovými příkazy*, což umožňuje upravit si nastavení motocyklu a další volby provést pohodlně hlasovým ovládáním.
*Hlasové ovládání a navigace budou dostupné pouze uživatelům, kteří mají licenci. Dostupnost funkce hlasových příkazů se může lišit podle konkrétního trhu.
Elektronický tempomat umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost pouhým stisknutím tlačítka. Po jeho aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k maximálnímu jízdnímu komfortu.
Nový 5” plně digitální TFT barevný přístrojový panel je větší než displej předchozího modelu a dodává kokpitu technologicky vyspělý prvotřídní vzhled. Hodnotný displej s tvrzeným skleněným povrchem a s technologií IPS (in-plane switching) nabízí vynikající čitelnost i na přímém slunci. Samozřejmostí je i konektivita s chytrými telefony.
Pokročilé zadní LED světlo je vybaveno technologií Light-Guiding nebo chcete-li "vedením" světla pro dosažení futuristického designu a špičkového 3D vzhledu, který zdůrazňuje ostrý a hravý styl nové Z900 SE a zároveň přispívá k prvotřídnímu vzhledu této novinky.
Nový ostrý design Kawasaki Z900 SE, který je soustředěn kolem motoru, nabízí bezkonkurenční dojem lehkosti a agresivity, která upoutá a udrží pozornost všech, kteří si jej prohlíží. Elegantní, minimalistická přiléhavá kapotáž je doplněna kovovými stylistickými akcenty, které přispívají ke kvalitnímu dojmu. Od intenzivního vzhledu agresivní přední části až po futuristický dojem z vyspělého designu koncových světel. Razantní a rafinovaný vzhled Z900 SE zprostředkovává lehký a agilní obraz, který odráží jeho opravdový sportovní výkon.
Boční kryty motocyklu jsou částečně vyrobené z broušeného hliníku, zatímco pokovené části kolem vložky zapalování a kovový ornament Kawasaki umístěný za sedadlem jezdce jsou atraktivními akcenty, které dodávají modelu Z900 SE opravdu kvalitní "metalický" vzhled.
Velmi kvalitní, hodnotně vypadající dvoubarevné sedadlo se vzhledem připomínajícím pravou kůži má v oblasti stehen (boční a spodní část sedáku) parádní ručně prošitou dělící linii ve stylu dalších prémiových strojů Kawasaki.
Vysoce sofistikované elektronické systémy řízení motocyklu Kawasaki nabízejí čitelnou podporu jezdcům tak, aby mohli plně zažít, jak je ovládání Z900 SE zábavné a obohacující. Zpětná vazba od IMU dodává ABS ještě větší přesnost.