Pracovní čtyřkolka TGB s posilovačem
Více informacíHomologace T3B (žlutá SPZ)
Blade 1000 EPS v sobě spojuje nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Kromě největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení se třemi režimy nabízí také unikátní systém pohonu 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály (verze L7e). Díky tomu se Blade 1000 velmi snadno řídí, a společně s nezávislým zavěšením všech kol vás překvapí mimořádně příjemným ovládáním, klidnou jízdou a vysokou průchodností těžkým terénem. Prodloužený podvozek dává jistotu v kopcích a stabilitu při rychlé jízdě při zachování vyhlášené ovladatelnosti krátkých modelů. Velký čtyřdobý dvouválec s válci do V dává čtyřkolce špičkovou dynamiku a obrovskou tažnou sílu. Bohatá výbava zahrnuje kromě posilovače řízení i silný elektrický naviják, atraktivní alu disky, tažné zařízení, hi-tech LED osvětlení a kvalitní tlumiče EVO s progresivně vinutými pružinami.
Záruka TGB - 5 LET ❤
Čtyřkolky TGB jsou postaveny dle nejvyšších standardů kvality výroby i použitých materiálů. Díky tomu jsou velmi spolehlivé a s dlouhou životností. Na základě těchto zkušeností jsme pro Vás - nové majitele čtyřkolek TGB spustili program "Prodloužená záruka na 5 let". Prodloužená záruka se vztahuje na všechny modely čtyřkolek TGB. Více informací a podmínky využití prodloužené záruky získáte u nás na prodejně.Prodlouženou záruku můžete získat zcela zdarma!
Velký motor s válci do V OHC 1000 a obrovským výkonem dává čtyřkolce špičkové zrychlení, vysoký točivý moment a velkou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé startování, čisté spalování a nízkou spotřebu paliva. Spolehlivá robustní automatická heavy-duty převodovka s minimálními nároky na údržbu je vybavená účinnou motorovou brzdou.
Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení zároveň zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a bezpečnost jízdy, protože funguje i jako tlumič ran a úderů do řídítek, když například přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Náraz vám tak nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač. Posilovač řízení je vybaven třemi volitelnými režimy.
Verze L7e je vybavená systémem pohonu se dvěma diferenciály. V těžkém terénu navíc oceníte možnost uzamknout elektrické uzávěrky diferenciálů. Díky tomu je Blade 1000i jednou z nejpříjemnějších čtyřkolek na řízení a umožňuje přesně nakonfigurovat pohon pro jakýkoli terén. Na jednu stranu poskytuje vynikající průchodnost těžkým terénem, zároveň zajišťuje nesmírně kultivovanou klidnou jízdu a příjemné řízení. Nechybí elektrické připojování pohonu 2x4 / 4x4 pouhým stiskem tlačítka, ani moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou.
Výkonný hydraulický brzdový systém s třemi (T3b) nebo čtyřmi (L7e) kotouči vám dá jistotu při těžké práci, když vezete těžký přívěs nebo při posouvání vašich jezdeckých limitů. Díky pancéřovaným hadičkám brzdy umožňují citlivé dávkování a dokonalou kontrolu brzdného účinku.
Přesné informace kdykoli potřebujete. Multifunkční LCD displej nabízí všechny důležité funkce jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny, zobrazování diagnostických poruchových kódů a všechny potřebné kontrolky.
Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by již v tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou výbavu jako Blade 1000 LT EPS. Již v základu je Blade 1000 plně vybaven nejmodernější technikou se dvěma diferenciály s elektrickými uzávěrkami. K další výbavě patří elektrický posilovač řízení, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou a páček, robustní přední ochranný rám, přední a zadní kompozitní nosič zavazadel, samostatné vyvýšené sedadlo spolujezdce s pohodlnou opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, LED osvětlení, 12V zásuvka, tažné zařízení a el. naviják s vysokou tažnou silou 3000 lbs.
Motor
Typ: | čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI |
Objem: | 997 cm3 |
Vrtání x zdvih: | Ø 92 x 75.0 mm |
Kompresní poměr: | 10.2 : 1 |
Výkon: | 83 k / 7000 min-1 (off-road) |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Hnací systém
Pohon: | 2x4 / 4x4 se dvěma diferenciály, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: | na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání |
Koncový převod: | kardanem |
Podvozek
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: | AT25 x 8 - 12 |
Pneumatiky zadní: | AT25 x 10 - 12 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: | 2330 mm |
Celková šířka: | 1200 mm |
Celková výška: | 1290 mm |
Světlá výška: | 295 mm |
Výška sedla: | 935 mm |
Rozvor: | 1445 mm |
Provozní hmotnost: | 451 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
Přístroje a osvětlení
Displej: | Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny |
Kontrolky: | pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: | dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED koncová a brzdová světla |
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: | ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) |
Registrační značka (SPZ) | v ceně |