Továrna Kawasaki slaví v roce 2024 jubilejní 50. výročí závodních speciálů rodiny KX. Oblíbená KX250 proto nyní přichází o v této speciální edici s lakováním, jaké měly tyto stroje v 90. letech. Vylepšení na motoru, jako například přímější sací potrubí, jinak umístěný předřadný vstřikovač a nové sací ventily spolu s optimalizovanou palivovou mapou a pokročilým časováním zapalování dělají z KX250 tu nejsilnější dvěstěpadesátku od Kawasaki! Protože je nyní motor v celém otáčkovém spektru silnější, pracovalo se i na odpružení a nastavení podvozku. S nově zvolenými pneumatikami má KX250 lepší ovladatelnost v zatáčkách, a též vynikající trakci. Je tak účinnou zbraní na všech závodních tratích a umožní Vám být rychlý na jakékoliv úrovni. Staňte se šampionem s novou Kawasaki KX250!
Motor
Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec
Zdvihový objem
249 cm³
Vrtání x zdvih
78 x 52,2 mm
Kompresní poměr
14.1:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Fuel injection: 44 mm
Zapalování
Digital DC-CDI
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
Převodovka
Převodovka
5 rychlostí
Sekundární převody
Řetěz
Primární převodový poměr
3.350 (67/20)
Převodový stupeň 1.
2.077 (27/13)
Převodový stupeň 2.
1.688 (27/16)
Převodový stupeň 3.
1.438 (23/16)
Převodový stupeň 4.
1.235 (21/17)
Převodový stupeň 5.
1.045 (23/22)
Sekundární převodový poměr
3.846 (50/13)
Spojka
Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadní
Single 240 mm petal disc Caliper: Single-piston
Odpružení, přední
48 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping
Odpružení, zadní
New Uni Trak with adjustable dual-range (high/low-speed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload