Veškeré zboží na splátky snadno a rychle!

Zastavte se k nám na prodejnu, více než 60 ks nových strojů skladem! Navíc k vybraným motocyklům, skútrům či čtyřkolkám dárkový balíček zdarma!

⚠ Po dobu nouzového stavu jsme pro Vás online (telefon, email, e-shop) Po-Pá: 10:00-16:00, tel.: 776628308. ⚠

Reklamace, odstoupení od smlouvy a výměna zboží

Reklamace

  • Reklamace se řídí dle Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku
  • V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu
  • Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný telefonicky, e-mailem nebo písemně
  • V případě zasílání reklamovaného zboží poštou je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt
  • Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout
  • Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít
  • Kupující může též požadovat slevu z kupní ceny zboží, tuto slevu lze poskytnout v případě, kdy má věc vady, které nebrání, aby sloužila danému účelu
  • V případě uplatnění slevy, bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat
  • Použité a komisní zboží zakoupené prostřednictvím eshopu vyměnujeme a reklamace příjmáme pouze v naší provozovně ( pokud není dohodnuto s kupujícím jinak ) - toto se netýká nového zboží.
  • K rychlému vyřízení Vaší reklamace si stáhněte a vyplňte reklamační protokol,který přiložíte v zásilce s reklamovaným zbožím. Reklamační protokol ke stažení zde.

Vrácení zboží

  • Kupující, je-li zároveň spotřebitelem (zákon 634/1992Sb., §2, odst.1, písm.a), má právo, v souladu se zákonem č.40/1964Sb., § 53, odst.7, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vraceného zboží, nejdéle však do 14 dnů, zašle prodávající vyjádření, zda bude žádost o vrácení zboží kladně vyřízena a zda jsou splněny všechny podmínky, na adresu prodávajícího. V případě přijetí vraceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží, a to převodem na bankovní účet do 30 dnů od obdržení zboží zpět dodavateli. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady. Kupující nemůže (podle § 53, odstavce 8) odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, v neporušeném originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložen originální doklad o koupi.
  • Zboží zpět musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  • V zásilce musí být přiložena žádost o vrácení zboží dodavateli,která musí být podepsána kupujícím a musí obsahovat veškeré údaje kupujícího. Formulář pro vrácení zboží zde.
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Výměna zboží

  • Koupili jste zboží a nesedí vám velikost? Nic se neděje.
  • Zboží je možno po dohodě s prodávajícím vyměnit za jinou velikost.
  • Při výměně zboží postupujte následovně:
  • Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem, rádi vám poradíme při výběru vhodné velikosti.

Aby mohlo být zboží vyměněno, je potřeba splnit tyto podmínky:  

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, v neporušeném originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie originálního dokladu o koupi.
  • Zboží zpět musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  • V zásilce popište přesně velikost a zboží, které požadujete vyměnit.
  • Náklady na odeslání měněného zboží hradí zákazník (139 Kč Balík Do ruky, 59 Kč Balíkovna).
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Nic nenalezeno

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání