Motopůjčovna Voge 900DSX
Více informacíZařazeno v kategoriích: Půjčovna motocyklů
Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš. Řadovej čtyřtaktní dvouválec vo objemu 895 cm3 tě dostane na kterýkoliv místo i na tý nejšílenější trase.
Krouťák 95 Nm při 6250 otáčkách za minutu, víc jak 95 koní a šestikvaltová převodovka tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter? To si piš! A fakt už v základu. Žádný doplatky. Rychlosti tam budeš házet jako profík.
Po drsný cestě by se hodilo trochu hýčkání, viď? Máš ho mít! Na asfaltu se proměním v pokojně vrnící šelmu. Tempomat? Jasně, nejnovější generace. K tomu ABSko s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka.
Brzdy? Od Bremba. Podvozek je zase komplet od Kayaby a stabilitě napomáhaj vypletený bezdušáky (21"/17") obutý do špičkovejch gum Pirelli Scorpion Trail II. O bezpečnost se stará radar a styl jízdy si kdykoliv sám upravíš volbou jízdního režimu. Je jen na tobě, na kterej máš zrovna chuť.
Už v základu tě budou rozmazlovat vyhřívaný rukojeti a sedlo. Ale aby ses furt mohl cejtit jako drsňák, je tu padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelný plexi. Ať si ten vítr ve tváři můžeš korigovat podle svý nálady.
Máš rád vymoženosti 21. století? Pak seš ten správnej jezdec do mýho sedla. Každou jízdu si můžeš natočit přední HD kamerou. Stačí do ní strčit SD kartu a rázem se staneš režisérem vlastního akčního filmu. Nabízím ti taky velkej TFT displej. Díky němu uvidíš hromadu užitečnejch informací přímo na hlavní obrazovce.
Člověk se má soustředit na jízdu, a ne čučet do mobilu, že jo? Pokud potřebuješ třeba vědět, kdo ti volá, můžeš telefon nechat klidně v kapse. Stačí ho spárovat s TFT displejem přes bluetooth.
Nasadil jsem ti brouka do hlavy? Nedivím se. A to jsem opravdu ani zdaleka nedal řeč o všem, co můžu nabídnout. Mrkni do záložky Technický údaje a Detaily. Tam toho najdeš mnohem víc.
Hlavy jsem zamotal už hodně motorkářům. Ani mě to nepřekvapuje. Vždyť patřím do segmentu, kterej brutálně roste. A hlavně! Nabízím toho v základu tolik jako žádný jiný enduro mý kategorie. Mám DNA cestovatele, offroadovej charakter a nepokazím žádnou zábavu, ať už mě vezmeš na asfalt nebo mimo něj. Jo a je fuk, kolik toho na mě naložíš. Vezmi, co potřebuješ, posaď na mě i svou polovičku a vyrážíme objevovat.
Objem motoru | 895 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 8 250 rpm |
Maximální kroutící moment | 95 Nm / 6 250 rpm |
Kompresní poměr | 13.1:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování |
Objem nádrže | 17 litrů |
Spotřeba paliva | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | 210 km/h |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 194 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 198 mm |
Přední pneu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Zadní pneu | 150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny BREMBO, 2× kotouč (ø 305 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen BREMBO, 1× kotouč (ø 265 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém - vypínatelný |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
Rozměry (D׊×V) | 2 325 × 940 × 1 420 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg |
Výška sedadla | 825 mm |
Voge 900 DSX (bez originálních alu boxů a držáků) | 244 990 Kč |
Voge 900 DSX Touring (včetně 3ks originálních alu boxů s držáky) | 259 990 Kč |
✓ Antihoppingová spojka |
✓ Tempomat |
✓ ABS a kontrola trakce TCS |
✓ Quickshifter-systém rychlořazení |
✓ Brzdy Brembo |
✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba |
✓ Tlumič řízení |
✓ Vypletaná bezdušová kola (21"/17") |
✓ Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II |
✓ Volitelné jízdní režimy |
✓ Radar |
✓ Přední kamera v HD rozlišení |
✓ Výhřevy rukou a sedadla |
✓ Full LED světlomety |
✓ Kryty rukou |
✓ Rychlonastavitelné plexi |
✓ Padáky |
✓ Bezklíčkový systém startování |
✓ Mlhovky |
✓ Hlavní a boční stojan |
✓ Bluetooth párování s mobilem |
Jestli jsi mezi těma, co netrpělivě čekaj na tuhle prémiovou novinku a chceš na ní v sézóńě drandit, zamluv si jí. Výroba první várky pro Česko i Slovensko je objednaná. Co jsme mohli, to jsme objednali. Už teď víme, že to stačit na začátek nebude, tak neváhej. Víš jak se to řekne? Kdo dřív přijde, ten dřív ...
Nájemce musí dovršit věk minimálně 18 let a být držitelem řidičského oprávnění příslušné skupiny. U každého nabízeného motocyklu v naší motopůjčovně uvádíme požadovaný typ řidičského průkazu. Motocykl bude pronajat po předložení dvou dokladů totožnosti nájemce (občanský průkaz a řidičský průkaz), u firem navíc živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku. Motocykl smí řídit pouze nájemce a osoby uvedené ve smlouvě o nájmu jako další řidiči (splňující stejná kritéria jako nájemce). Je zakázáno motocykl jakkoli upravovat (polepováním, vrtáním, šroubováním, demontáží částí apod.).
Motocykly půjčujeme a možné převzetí je ve všední pracovní dny mezi 9:00 – 17:00 hodinou. Po dohodě lze dohodnout i individuální řešení. Denní nájezd kilometrů není omezen.
Motocykl se předává čistý s plně natankovanou nádrží PHM, stejně tak se i vrací. Motocykl se předává od 9:00 hodin prvního dne půjčení a vrací se do 17:00 hodin posledního dne půjčení v pracovní dny (pondělí - pátek), pokud není s pronajímatelem dohodnuto jinak. Den předání a den vrácení motocyklu se počítá jako jeden den pronájmu.
Při předání motocyklu požadujeme vratnou kauci, jejíž výše je uvedena u každého motocyklu samostatně na našem webu. Kauci je možné uhradit při převzetí motocyklu v hotovosti. Kauce je určena na případné škody nekryté havarijním pojištěním, neodstranitelné znečištění a poškození motocyklu a také na úhradu spoluúčasti na havarijním pojištění. Kauce pro tento motocykl činí 25.000.- Kč v hotovosti.
Motocykly mají uzavřené pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motocyklu s územní platností dle zelené karty, jsou all-risk havarijně pojištěny se spoluúčastí 10 %, min. však 10.000 Kč. Spoluúčast bude v případě pojistné události stržena z kauce. Při poškození nebo ztrátě příslušenství motocyklu se havarijní pojištění neuplatňuje. Taková škoda bude případně stržena z kauce. Pokud výše složené kauce nestačí na pokrytí vzniklé škody nebo spoluúčasti, je nájemce povinen rozdíl doplatit do 5 pracovních dnů.
Po rezervaci nájemce obdrží e-mailem proforma fakturu k úhradě. Platbu za vypůjčení může nájemce zaplatit také při převzetí motocyklu a to v hotovosti anebo platební kartou. Kauci zaplatí nájemce před převzetím motocyklu.
Za ztrátu klíčů od motocyklu, osvědčení o registraci motocyklu, zelené karty, servisní knížky nebo ostatní dokumentace účtuje pronajímatel smluvní pokutu až 5000 Kč za každou ztracenou položku. V případě vrácení hrubě znečištěného motocyklu účtuje pronajímatel smluvní pokutu až 5000 Kč. V případě pozdějšího vrácení motocyklu, než je dohodnuto ve smlouvě, účtuje pronajímatel smluvní pokutu ve výši až 10 000 Kč za každých započatých 24 hodin prodlení.
Nájemce je povinen ihned ohlásit jakoukoli škodu telefonicky pronajímateli. Při jakékoli nehodě, živelné události, či odcizení motocyklu je povinen událost ohlásit policii a vyžádat si doklad o provedeném šetření. Motocykly jsou kryty zárukou výrobce, případnou opravu je nutné provést v autorizovaném servisu výrobce a na základě předložení servisní knížky vyžadovat bezplatnou opravu, není-li s pronajímatelem dohodnuto jinak.
Kauce pro tento motocykl činí 25.000.- Kč
Pro více informací nás můžete kontaktovat telefonicky: 608269933 anebo emailem: info@motogaraz.cz
Tabulka velikostí |