Sportovní čtyřkolka Access Motor
Více informacíHomologace T3B (žlutá SPZ)
Rychlý Tomahawk 400 hravě zvládne jakýkoli terén, ostrou sportovní jízdu i příjemné víkendové projížďky. Stabilní obratný podvozek a vysoký výkon spolehlivého čtyřtaktního jednoválce SOHC ocení začínající i zkušení jezdci.
Silný čtyřdobý kapalinou chlazený jednoválec o objemu 360 ccm hravě zvládá ostrou sportovní jízdu i pohodové víkendové projížďky. Robustní konstrukce zaručuje vysokou spolehlivost a dlouhou životnost všech komponentů. Spolehlivé elektrické startování.
Automatická převodovka od předního japonského výrobce F.C.C. zajišťuje dokonale plynulou jízdu bez nutnosti řazení, takže se můžete plně soustředit pouze na řízení. Další velkou výhodou této převodovky je vysoký výstupní moment při velmi nízkých otáčkách. Přenos výkonu na zadní kola zajišťuje spolehlivý řetěz.
Za své výborné jízdní vlastnosti vděčí Access Tomahawk kvalitnímu pérování a tuhému trubkovému rámu s nízko položeným těžištěm. Přední kola jsou nezávisle zavěšena v širokých dvojitých A-ramenech, zadní náprava je odpérovaná centrální pružicí a tlumicí jednotkou s přepákováním. Výsledkem je sportovní, snadno ovladatelný podvozek s vysokou stabilitou v zatáčkách, lehkým a přesným řízením a tolerantním jízdním projevem.
Výkonné brzdy jsou spolehlivě dimenzovány na razantní brzdění při ostré jízdě. Tři velké brzdové kotouče zajišťují vysokou brzdnou sílu v prudkých kopcích i při rychlé jízdě. Snadné ovládání všech brzd nožním pedálem nebo řídítkovou páčkou jen na přední kola.
Vynikající pneumatiky Kenda jsou vyhlášené pro svůj jedinečný grip, umožňující rychlou agresivní jízdu v jakémkoli terénu. Směrový vzorek zajišťuje přesné řízení a dokonalý záběr při vysoké rychlosti. Vysoce kvalitní hliníkové disky se zpevněnými okraji mají vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Motor |
||
Typ motoru: | čtyřdobý jednoválec, SOHC, 4 ventily | |
Objem: | 359,3 ccm | |
Kompresní poměr: | 11,0 : 1 | |
Chlazení: | kapalinové, elektrický ventilátor | |
Zapalování: | C.D.I. | |
Startování: | elektrické | |
Karburátor: | Mikuni BSR33 | |
Mazání: | olejová vana |
Hnací systém |
||
Pohon: | zadní nápravy | |
Převodovka: | sportovní variátor F.C.C. se zpátečkou (H/L/N/R) | |
Koncový převod: | řetězem |
Podvozek |
||
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena | |
Zavěšení zadní: | kyvná vidlice | |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče, nastavitelné předpětí pružin | |
Pérování zadní: | hydraulický tlumič, nastavitelné předpětí pružiny | |
Brzdy přední: | hydraulické kotoučové, 2x Ø 165 mm | |
Brzdy zadní: | hydraulická kotoučová, 1x Ø 220 mm | |
Pneu přední: | AT 21x7-10 | |
Pneu zadní: | AT 20x11-9 |
Rozměry a hmotnosti |
||
Celková délka: | 1825 mm | |
Celková šířka: | 1230 mm | |
Celková výška: | 1140 mm | |
Výška sedadla: | 870 mm | |
Světlá výška: | 265 mm | |
Rozvor: | 1270 mm | |
Hmotnost bez náplní: | 217 kg | |
Palivová nádrž: | 14,8 litrů |
Ostatní vlastnosti |
||
Tachometr / otáčkoměr: | digitální / digitální |
Legislativa a osvědčení |
||
Homologace: | ano / T3b | |
Registrační značka (SPZ): | v ceně stroje |
Výbava |
||
Hliníkové nášlapy, hliníkové disky, originální polepy od firmy 3M s dlouhou životností |